Het hout deel - Meubelen, Vloeren, Planken vloeren, laminaat, Douwes dekker,
>>
 

0 Produkten
Totaal € 0,00
 
 
Sluiten
 
 
 
 
 
 
 

Veel gestelde vragen

Verzendmethodes

De artikelen worden verzonden via gerenommeerde transportbedrijven, zoals Jos Dusseldorp Transport en Besseling. Kleinere bestellingen worden via Post NL en DHL boven de € 20 GRATIS verstuurd.

- Gemiddelde levertijd is 5 werkdagen

- Voor Hollandsche Vloeren geldt een levertijd van minimaal 14 dagen.

- Voor steigerhouten meubelen geldt een levertijd van minimaal 21 dagen 

 

Betalingsmogelijkheden

Het Houtdeel maakt gebruik van een paymentprovider genaamd Mollie, die alle binnenlandse/buitenlandse betalingen voor Het Houtdeel bundelt.
Hierdoor wordt jouw betaling bancair veilig afgehandeld en gekoppeld aan jouw order. Het Houtdeel kan door deze koppeling alleen de betaling van een specifieke order aanpassen/terugbetalen en heeft geen verdere toegang of inzicht tot andere informatie betreffende jouw bankrekening. Dit kan betekenen dat Het Houtdeel voor terugbetaling jouw Iban en Bic code apart moet opvragen. Wij bewaren geen bankgegevens bij Het Houtdeel dus opvragen kan vaker plaatsvinden. Veranderen van een rekeningnummer voor terugbetaling is helaas niet mogelijk.

Het Houtdeel hanteert voor betaalde betaalmethoden een prijsstelling die gebaseerd is op de kostprijs van de betaalmethode, zijnde: abonnementskosten, vaste fee, omzet gerelateerde fee, en kosten die resteren bij annulering. Dit als gemiddelde over alle orders en niet toegerekend naar een specifieke order.

1. iDEAL (Gratis) 
Veilig betalen met jouw pinpas.
Na het plaatsen van uw bestelling word je automatisch doorgelinkt naar jouw eigen bank (internet bankieren).
Daar betaal je in jouw eigen, vertrouwde omgeving. Zie voor meer info zie: www.ideal.nl.

2. Bankoverschrijving(Gratis)
Je maakt het volledige bedrag o.v.v. jouw ordernummer over op het rekeningnummer van Mollie welke je ontvangt bij de orderbevestigingJouw order wordt in behandeling genomen na ontvangst van jouw betaling.
In jouw orderbevestiging staan de bankgegevens en vermeldt daarbij het aangegeven betalingskenmerk zodat je het bedrag op de juiste wijze kunt overmaken.
Let op! De verwerking hiervan is enkele werkdagen langer dan andere betaalmethoden.

3. Via uw PayPal Account (gratis) 
Je betaalt direct via jouw eigen Paypal Account.
De kosten van een PayPal transactie bedragen voor ons 3,4% van het bedrag + een vast bedrag.
€2,50 is een gemiddeld bedrag dat we aanhouden op alle bestellingen. Zie voor meer info www.paypal.nl.

4. Via Credit Card (gratis)
Je betaalt met MasterCard of Visa.

5. Via Afterpay (achterafbetalen) (€ 0,99)

AfterPay voert voor Het Houtdeel het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Het Houtdeel betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 1.000 als u voor de eerste keer
betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1.000.


Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Klachtenafhandeling

Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft.
Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dat graag weten.
Al uw klachten worden serieus behandeld en er wordt altijd naar een goede oplossing gezocht.

Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail of stuur een brief over uw klacht.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 5 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Een geschil kan door zowel u als ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Een klacht over een product, dienst of de service kan ook worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd

 

Herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd worden. Het product (bij vloeistoffen) moet ongeopend en onbeschadigd zijn. 

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het onderstaande modelformulier.


Modelformulier voor herroeping. (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Het Houtdeel

Nijkerkerstraat 36

3882 PH Putten

06 – 38 48 49 69

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

www.hethoutdeel.nl


– Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*


– Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

– Uw Naam:

– Uw Adres:

– Uw Handtekening

 


* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is

 

 

Retouren / Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom inclusief eventueel gemaakte verzendkosten, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.

 

 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan www.hethoudeel.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

 

 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan www.hethoudeel.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres

Het Houtdeel

Nijkerkerstraat 36

3882 PH Putten

06 – 38 48 49 69

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

www.hethoutdeel.nl

 

 
 

Stefan helpt u graag!

 

 
 
 

Boven de € 20 gratis verzending!

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 
 
 

 

 

  

Volg Het Houtdeel

 
 
 
Template by yagendoo.com
^